Bestiller du lige nu får du en gratis måneds BullerBox ekstra

Tilfredshedsgaranti | 14 dages fuld returret



FAQ - Oftest Stillede Spørgsmål



  • Generelt om indholdet i BullerBox
    Hver måneds BullerBox indeholder både legetøj og godbidder. Indholdet er forskelligt fra måned til måned, og du vil derfor aldrig modtage to ens BullerBoxe. Vi lægger kvalitetslegetøj og kvalitetsgodbidder fra kendte mærker i boxene, og du kan forvente at der er 5-6 lækre ting i hver BullerBox. En gang imellem kan vi også finde på at lægge smarte ting i boxen der er gode at have som hundeejer. Tingene vil altid passe til sæsonen. Læs mere om henholdsvis legetøjet og godbidderne i de næste to punkter.
  • Godbidderne
    Vi lægger stor vægt på at de godbidder man finder i sin BullerBox er af rigtig høj kvalitet. Derfor prøver vi altid at vælge godbidder lavet af naturprodukter, med højt kødindhold, lavt fedtindhold og med vigtige vitaminer. Mange efterspørger også korn- og glutenfri godbidder, så efterhånden er de fleste af vores godbidder uden korn og gluten. Allergivenlige godbidder Hvis din hund har kornallergi eller der er andre indholdsstoffer den ikke kan tåle, så skriv det til os i kommentarfeltet til din bestilling, så sørger vi for at tage hensyn til det og lægge et andet produkt i din hunds BullerBox i stedet.
  • Allergivenlige godbidder
    Hvis din hund har kornallergi eller der er andre indholdsstoffer den ikke kan tåle, så skriv det til os i kommentarfeltet til din bestilling, så sørger vi for at tage hensyn til det og lægge et andet produkt i din hunds BullerBox i stedet. Du kan også skrive det til os på hej@bullerbox.dk
  • Legetøjet
    Legetøjet i din hunds BullerBox vil altid være fra kendte kvalitetsmærker som eksempelvis KONG, Trixie, Rogz, Buster, Hunter eller lignende. Fordelen ved kvalitetslegetøj er at det som regel er langt mere innovativt end det billigere legetøj, det har sjovere funktioner og er ofte lavet i stærkere materialer.
  • Hvornår sender I BullerBoxen?
    BullerBoxen vil som udgangspunkt blive sendt omkring d. 1-3. hverdag i måneden, og den er fremme i løbet af 1-4 hverdage medmindre andet står angivet når du tilmelder dig. Hvis du ønsker en BullerBox med det samme kan du også sende en mail på hej@bullerbox.dk så sørger vi for at sende en afsted til jer med det samme. Har du særlige ønsker til indholdet, eksempelvis i forhold til allergi eller ifht. legetøjet så kan BullerBoxen komme lidt senere afsted da vi lige skal tilpasse den.
  • Jeg har ikke modtaget min BullerBox?
    Spor din pakke med Track n Trace Du kan søge efter din BullerBox med Track & Tracenummer på www.postdanmark.dk. Track & Tracenummeret har vi sendt til dig på mail kort efter din BullerBox er afsendt. Du kan også ringe til Post Danmark på 70 70 70 30 så hjælper de med at spore din pakke. Vær opmærksom på at vi som udgangspunkt sender BullerBoxen ud hverdag i 1. i måneden, medmindre du har skrevet til hej@bullerbox.dk at du ønsker en med det samme eller at du har tilmeldt dig mellem d. 1.-7. i måneden så bliver din første BullerBox sendt omkring d. 8. :-) Har du ikke noget Track & Trace nummer kan du sendes os en mail på hej@bullerbox.dk eller ringe til os.
  • Hvornår kommer min BullerBox?
    Som udgangspunkt er BullerBoxen fremme i løbet af 1-4 hverdage fra afsendelsesdatoen. Alle BullerBoxe sendes som udgangspunkt omkring d. 1-3. hverdag i måneden. Hvis du gerne vil have din BullerBox med det samme kan du bare skrive til hej@bullerbox.dk eller ringe til os :-) Vi har også en ekstraudsending hvor alle der har tilmeldt sig i perioden 1.-8. i måneden får en BullerBox tilsendt omkring d. 9.
  • Hvordan sporer jeg min BullerBox med Track & Trace?
    Når din BullerBox er afsendt, sender vi dig en mail med dit Track & Tracenummer. Med dette nummer kan du se hvor langt din BullerBox er nået ved at søge på Track & Tracenummeret på www.postdanmark.dk Hvis du alligevel har problemer med at spore boxen, kan du ringe til Post Danmark på 70 70 70 30, så hjælper de gerne med at finde den.
  • Hvad er BullerBox?
    BullerBox er en service lavet til din hund. Hver måned sender vi en BullerBox fyldt med sjovt kvalitetslegetøj, lækre godbidder eller andet din hund bliver glad for. Hver måneds BullerBox er forskellig, og du vil derfor aldrig modtage to ens boxe. Vi lægger kvalitetslegetøj og kvalitetsgodbidder fra kendte mærker i boxene, og du kan forvente at modtage 5-6 lækre ting i hver BullerBox.
  • Hvad er der i en BullerBox?
    Der er altid både godbidder og legetøj i en BullerBox. Hver måneds BullerBox er forskellig, men det er altid kvalitetslegetøj og kvalitetsgodbidder fra kendte mærker. Du kan forvente at modtage 5-6 lækre produkter i hver BullerBox. En gang i mellem kan vi også finde på lægge smarte ting i boxen der er gode at have som hundeejer. De ting vil altid passe til sæsonen. Læs mere om henholdsvis legetøjet og godbidderne i de næste to punkter.
  • Om legetøjet
    Legetøjet i din hunds BullerBox vil altid være fra kendte kvalitetsmærker som eksempelvis KONG, Trixie, Rogz, Buster, Hunter eller lignende. Fordelen ved kvalitetslegetøj er at det som regel er langt mere innovativt end det billigere legetøj, det har sjovere funktioner og er ofte lavet i stærkere materialer.
  • Om godbidderne
    Vi lægger stor vægt på at de godbidder man finder i sin BullerBox er af rigtig høj kvalitet. Derfor prøver vi altid at vælge godbidder lavet af naturprodukter, med højt kødindhold, lavt fedtindhold og med vigtige vitaminer. Mange efterspørger også korn- og glutenfri godbidder, så efterhånden er de fleste af vores godbidder uden korn og gluten.
  • Allergivenlige godbidder
    Hvis din hund har kornallergi eller der er andre indholdsstoffer den ikke kan tåle, så skriv det til os i kommentarfeltet til din bestilling, så sørger vi for at tage hensyn til det og lægge et andet produkt i din hunds BullerBox i stedet.
  • Har I allergivenlige BullerBoxe?
    Ja det har vi. Hvis din hund eksempelvis har kornallergi, eller der er andre indholdsstoffer den ikke kan tåle, så skriv det til os i kommentarfeltet til din bestilling, så sørger vi for at tage hensyn til det og lægge et andet produkt i din hunds BullerBox i stedet. Du kan også altid skrive til hej@bullerbox.dk hvis du har spørgsmål til godbidderne og så vil vi vejlede dig bedst muligt.
  • Jeg har 2 hunde - hvad gør jeg?
    Vores erfaring er at to hunde sagtens kan dele en BullerBox. Hvis hundene er forskellige størrelser anbefaler vi at du vælger boxstørrelse udfra hvilken af hundene der bedst kan lide at lege med legetøj. Du kan selvfølgelig også bestille flere boxe, sådan at begge dine hunde får en box. Det kan du enten gøre ved at bestille en gang til hver hund, eller ved at notere i kommentarfeltet at du ønsker to boxe. Husk at skriv hvilken størrelse boxene skal være.
  • Hvornår sender I BullerBox'ene ud?
    Vi som udgangspunkt sender alle BullerBoxe omkring d. 1-3. hverdag i måneden Vær dog opmærksom på at man skal bestille senest d. 30. i måneden for at være sikker på at få den kommende BullerBox.
  • Hvad koster fragten?
    Fragtprisen er 49kr. til danske adresser. BullerBox sendes som udgangspunkt uden omdeling, det vil sige at de bliver leveret til nærmeste posthus/postbutik/pakkeboks. Du kan dog altid skrive til os hvis du har et ønske om at den bliver leveret hjem til. Det tager Post Danmark 20 kr. ekstra for. Ønsker du BullerBox leveret til et andet land så skriv til hej@bullerbox.dk så undersøger vi hvad det vil koste.
  • Kan jeg sætte mit medlemskab på pause?
    Ja det kan du sagtens. Bare log ind på "Min side" og vælg hvor længe du ønsker at sætte dit medlemskab på pause.
  • Min hund var helt vild med nogle af tingene i BullerBoxen. Kan jeg bestille mere?
    Ja - bare send os en mail på hej@bullerbox.dk og skriv hvilken ting du gerne vil bestille mere af så leverer vi det til dig såfremt det er på lager.
  • Hvordan opsiger jeg mit BullerBox medlemskab?
    Ønsker du at opsige dit medlemskab hos BullerBox skal du bare logge ind på "Min side" og opsige dit medlemskab. Bemærk at du skal opsige senest d. 15. i måneden for ikke at få næste måneds BullerBox. Det skyldes at vi starter pakningen her. Vær opmærksom at hvis du har valgt at modtage BullerBox i en bestemt periode, så vil din opsigelse træde i kraft når den periode du valgte ved din tilmelding er gået. Bemærk at det ikke er en gyldig opsigelsesmetode blot at returnere BullerBoxen, eller at lade være at betale. Du vil derfor hæfte for BullerBoxen(e), returfragten og ny forsendelsesfragt. ​
  • Hvordan betaler man?
    Betalingskort Når du tilmelder dig her fra hjemmesiden kan du betale med enten Visa/dankort eller MasterCard. Vi trækker betalingen d. 28. i måneden. De efterfølgende måneder trækker vi automatisk beløbet. Du betaler kun for én måned af gangen.
  • Hvornår trækker I betalingen fra min konto?
    Vi trækker betalingen d. 28. i måneden og du kan se det på din konto i løbet af et par dage. Hvis ikke vi kan trække beløbet vil vi forsøge at trække det senere.
  • Hvordan opdaterer jeg mit betalingskort?
    Du vil modtage en email med et link hvorfra du kan opdatere dit betalingskort når det er ved at udløbe. Hvis du mister dit kort, eller får et nyt kort før det gamle udløbede så skal du skrive til os på hej@bullerbox.dk, og så sender vi et link hvorfra du kan opdatere dit kort.
  • Kan jeg betale med bankoverførsel? Desværre ikke. Du kan dog betale både med Visa/D
    Desværre ikke. Du kan dog betale både med Visa/Dankort, MasterCard, Mastrocard og American Express.
  • Betaler man for alle månederne på én gang?
    Nej. Det er månedlig betaling, dvs. man kun betaler for én måned af gangen uanset om du vælger 3 eller 6 måneders startperioden.
  • Hvorfor er der forskellige priser?
    Jo længere periode du vælger at modtage BullerBox i, jo bedre kan vi planlægge vores fremtidige BullerBoxe. Det betyder at vi kan få tingene billigere hos vores leverandører, og derfor kan vi sælger boxen billigere.






Levering med Post Nord

Vi tager imod

Har du brug for hjælp?

Ring til os på 42702070 eller skriv til hej@bullerbox.dk