Bestil nu og få BullerBox'en med det samme.



FAQ - Oftest Stillede Spørgsmål



  • Generelt om indholdet i BullerBox
    Hver måneds BullerBox indeholder både legetøj og godbidder. Indholdet er forskelligt fra måned til måned, og du vil derfor aldrig modtage to ens BullerBoxe. Vi lægger kvalitetslegetøj og kvalitetsgodbidder fra kendte mærker i boxene, og du kan forvente at der er 5-6 lækre ting i hver BullerBox. Læs mere om henholdsvis legetøjet og godbidderne i de næste to punkter.
  • Godbidderne
    Vi lægger stor vægt på at de godbidder man finder i sin BullerBox er af rigtig høj kvalitet. Derfor prøver vi altid at vælge godbidder lavet af naturprodukter, med højt kødindhold, lavt fedtindhold og med vigtige vitaminer. Mange efterspørger også korn- og glutenfri godbidder, så efterhånden er de fleste af vores godbidder uden korn og gluten. Allergivenlige godbidder Hvis din hund har kornallergi eller der er andre indholdsstoffer den ikke kan tåle, så skriv det til os i kommentarfeltet til din bestilling, så sørger vi for at tage hensyn til det og lægge et andet produkt i din hunds BullerBox i stedet.
  • Allergivenlige godbidder
    Hvis din hund har kornallergi eller der er andre indholdsstoffer den ikke kan tåle, så skriv det til os i kommentarfeltet til din bestilling, så sørger vi for at tage hensyn til det og lægge et andet produkt i din hunds BullerBox i stedet. Du kan også skrive det til os på happy@bullerbox.dk
  • Legetøjet
    Legetøjet i din hunds BullerBox vil altid være fra kendte kvalitetsmærker som eksempelvis KONG, PetPlay, Trixie, Rogz, Buster, Hunter eller lignende. Fordelen ved kvalitetslegetøj er at det som regel er langt mere innovativt end det billigere legetøj, det har sjovere funktioner og er ofte lavet i stærkere materialer.
  • Hvornår sender I BullerBoxen?
    Den første BullerBox sender vi med det samme umiddelbart efter at du har tilmeldt jer. De efterfølgende måneder vil BullerBoxen blive sendt lige omkring d. 10. i hver måned, og den er fremme i løbet af 1-5 hverdage. Har du haft særlige ønsker til indholdet, eksempelvis i forhold til allergi eller ifht. legetøjet så kan BullerBoxen komme lidt senere afsted da vi lige skal tilpasse den.
  • Jeg har ikke modtaget min BullerBox?
    Vi sender BullerBoxene ud lige omkring d. 10. i måneden, hvorefter de er fremme hos alle vovserne i løbet af 1-5 hverdage. Hvis ikke I har modtaget jeres BullerBox inden for den tid så ring eller skriv endelig til os, så skal vi nok hjælpe jer med at finde frem til den. Du kan ringe på 42 70 20 70 alle hverdage, eller sende os en mail til happy@bullerbox.dk
  • Hvornår kommer min BullerBox?
    Hvis du lige har tilmeldt din hund så kan du forvente at jeres første BullerBox er fremme i løbet af 1-5 hverdage. De efterfølgende måneder vil BullerBoxen blive sendt lige omkring d. 10. i hver måned, og den er herefter fremme i løbet af 1-5 hverdage. Har du haft særlige ønsker til indholdet, eksempelvis i forhold til allergi eller ifht. legetøjet så kan BullerBoxen komme lidt senere afsted da vi lige skal tilpasse den.
  • Hvornår ved jeg om min BullerBox er kommet frem?
    Når din BullerBox er fremme får du både en mail og en SMS fra DAO om at BullerBoxen er afleveret :-)
  • Hvad er BullerBox?
    BullerBox er en service lavet til din hund. Hver måned sender vi en BullerBox fyldt med sjovt kvalitetslegetøj, lækre godbidder eller andet din hund bliver glad for. Hver måneds BullerBox er forskellig, og du vil derfor aldrig modtage to ens boxe. Vi lægger kvalitetslegetøj og kvalitetsgodbidder fra kendte mærker i boxene, og du kan forvente at modtage 5-6 lækre ting i hver BullerBox.
  • Hvad er der i en BullerBox?
    Der er altid både godbidder og legetøj i en BullerBox. Hver måneds BullerBox er forskellig, men det er altid kvalitetslegetøj og kvalitetsgodbidder fra kendte mærker. Du kan forvente at modtage 5-6 lækre produkter i hver BullerBox. Læs mere om henholdsvis legetøjet og godbidderne i de næste to punkter.
  • Om legetøjet
    Legetøjet i din hunds BullerBox vil altid være fra kendte kvalitetsmærker som eksempelvis KONG, PetPlay, Trixie, Rogz, Buster, Hunter eller lignende. Fordelen ved kvalitetslegetøj er at det som regel er langt mere innovativt end det billigere legetøj, det har sjovere funktioner og er ofte lavet i stærkere materialer.
  • Om godbidderne
    Vi lægger stor vægt på at de godbidder man finder i sin BullerBox er af rigtig høj kvalitet. Derfor prøver vi altid at vælge godbidder lavet af naturprodukter, med højt kødindhold, lavt fedtindhold og med vigtige vitaminer. Mange efterspørger også korn- og glutenfri godbidder, så efterhånden er de fleste af vores godbidder uden korn og gluten.
  • Allergivenlige godbidder
    Hvis din hund har kornallergi eller der er andre indholdsstoffer den ikke kan tåle, så skriv det til os i kommentarfeltet til din bestilling, så sørger vi for at tage hensyn til det og lægge et andet produkt i din hunds BullerBox i stedet.
  • Har I allergivenlige BullerBoxe?
    Ja det har vi. Hvis din hund eksempelvis har kornallergi, eller der er andre indholdsstoffer den ikke kan tåle, så skriv det til os i kommentarfeltet til din bestilling, så sørger vi for at tage hensyn til det og lægge et andet produkt i din hunds BullerBox i stedet. Du kan også altid skrive til happy@bullerbox.dk hvis du har spørgsmål til godbidderne og så vil vi vejlede dig bedst muligt.
  • Jeg har 2 hunde - hvad gør jeg?
    Vores erfaring er at to hunde sagtens kan dele en BullerBox. Hvis hundene er forskellige størrelser anbefaler vi at du vælger boxstørrelse udfra hvilken af hundene der bedst kan lide at lege med legetøj. Du kan selvfølgelig også bestille flere boxe, sådan at begge dine hunde får en box. Det kan du enten gøre ved at bestille en gang til hver hund, eller ved at notere i kommentarfeltet at du ønsker to boxe. Husk at skriv hvilken størrelse boxene skal være.
  • Hvornår sender I BullerBox'ene ud?
    Den første BullerBox sender vi med det samme umiddelbart efter at du har tilmeldt jer. De efterfølgende måneder vil BullerBoxen blive sendt lige omkring d. 10. i hver måned, og den er fremme i løbet af 1-5 hverdage.
  • Hvad koster fragten?
    Fragtprisen er 49kr. til danske adresser. BullerBox sendes som udgangspunkt uden omdeling, det vil sige at de bliver leveret til nærmeste posthus/postbutik/pakkeboks. Du kan dog altid skrive til os hvis du har et ønske om at den bliver leveret hjem til. Det tager DAO 20 kr. ekstra for.
  • Kan jeg sætte mit medlemskab på pause?
    Ja det kan du sagtens. Bare log ind på "Min side" og vælg hvor længe du ønsker at sætte dit medlemskab på pause.
  • Min hund var helt vild med nogle af tingene i BullerBoxen. Kan jeg bestille mere?
    Ja - bare send os en mail på happy@bullerbox.dk og skriv hvilken ting du gerne vil bestille mere af så leverer vi det til dig såfremt det er på lager.
  • Hvordan opsiger jeg mit BullerBox medlemskab?
    Ønsker du at opsige dit medlemskab hos BullerBox skal du bare logge ind på "Min side" og opsige dit medlemskab. Bemærk at du skal opsige senest d. 15. i måneden for ikke at få næste måneds BullerBox. Det skyldes at vi starter pakningen her. Vær opmærksom at hvis du har valgt at modtage BullerBox i en bestemt periode, så vil din opsigelse træde i kraft når den periode du valgte ved din tilmelding er gået. Bemærk at det ikke er en gyldig opsigelsesmetode blot at returnere BullerBoxen, eller at lade være at betale. Du vil derfor hæfte for BullerBoxen(e), returfragten og ny forsendelsesfragt. ​
  • Jeg har ikke modtaget min ordrebekræftelse, er jeg blevet medlem?
    Det sker i ny og næ at vores ordrebekræftelse ikke bliver leveret i din normale email indbakke, men ender i din "Spam"-mappe. Du skal derfor prøve at kigge i din "Spam"-mappe. Er der ikke nogen ordrekræftelse i din Spam-mappe så skriv til happy@bullerbox.dk så skal vi nok undersøge om alt er gået som det skulle, og vi kan også sende dig en kopi af ordrebekræftelsen :-)
  • Hvordan betaler man?
    Betalingskort Når du tilmelder dig her fra hjemmesiden kan du betale med enten Visa/dankort eller MasterCard. Vi trækker betalingen d. 27. i måneden. De efterfølgende måneder trækker vi automatisk beløbet. Du betaler kun for én måned af gangen.
  • Hvornår trækker I betalingen fra min konto?
    Vi trækker betalingen d. 27. i måneden og du kan se det på din konto i løbet af et par dage. Hvis ikke vi kan trække beløbet vil vi forsøge at trække det senere.
  • Hvordan opdaterer jeg mit betalingskort?
    Du vil modtage en email med et link hvorfra du kan opdatere dit betalingskort når det er ved at udløbe. Hvis du mister dit kort, eller får et nyt kort før det gamle udløbede så skal du skrive til os på happy@bullerbox.dk, og så sender vi et link hvorfra du kan opdatere dit kort.
  • Kan jeg betale med bankoverførsel?
    Desværre ikke. Du kan dog betale både med Visa/Dankort, MasterCard, Mastrocard og American Express.
  • Betaler man for alle månederne på én gang?
    Nej. Det er månedlig betaling, dvs. man kun betaler for én måned af gangen uanset om du vælger 1, 3 eller 6 måneders startperioden.
  • Hvorfor er der forskellige priser?
    Jo længere periode du vælger at modtage BullerBox i, jo bedre kan vi planlægge vores fremtidige BullerBoxe. Det betyder at vi kan få tingene billigere hos vores leverandører, og derfor kan vi sælge boxen billigere.






Levering med DAO

Vi tager imod

Har du brug for hjælp?

Ring til os på 42702070 eller skriv til happy@bullerbox.dk