BullerBox yder ifølge købeloven forbrugere 2 års reklamationsret på fabrikations- og materialefejl for varekøb. Reklamationsretten dækker ikke fejl, skader eller slitage, direkte eller indirekte opstået som følge af forkert betjening, ringe vedligeholdelse, vold eller uautoriserede indgreb.
Fakturaen skal fremvises til BullerBox i forbindelse med anvendelse af reklamationen. Eventuel reklamation over mangler på leverede produkter burde ske efter køber har opdaget manglen til BullerBox inden rimelig tid uden unødigt ophør. Ellers mister Køber sin ret til at påberåbe sig manglen.
I tilfælde af fysiske skader på produktet, bedes BullerBox informeres om dette senest næste hverdag efter modtagelse, da det letter din bevisbyrde for, at skaden er sket under transporten.
Hvis din pakke viser tydelige tegn på skade ved modtagelsen, bedes du få Postbud / PakkeShop til at påføre, at pakning viste tegn på transportskade.
Hvis din reklamation er berettiget, betyder det, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller et afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation.
Varen skal altid sendes tilbage i forsvarlig emballage, meget gerne orginalemballage. Husk også at få en kvittering for afsendelse til dokumentation.
Du bedes angive og på forlangende vise, hvori manglen består med billededokumentation.
Varen sendes til:
BullerBox
Ørbækvej 268b
5892 Gudbjerg
Vi modtager kun pakker, som sendes direkte til vores adresse. Vi modtager ikke pakker som sendes til pakkeshop.