Sender alle hverdage - Bestil inden kl. 12

Abonnementsbetingelser

BullerBox-abonnement er en service til din hund hvor vi, hver måned, sender en goodiebox (altså en BullerBox) med hundelegetøj og hundegodbidder. Ved at være abonnent på BullerBox får I prøvet nye og spændende produkter, og det er en glimrende mulighed for at opdage et nyt favoritlegetøj eller nye favoritsnacks. Som abonnent af BullerBox har du altid tilfredshedsgaranti på alle produkter du modtager, og det er supernemt at benytte sin tilfredshedsgaranti. Alt du skal gøre er bare at sende os en mail på happy@bullerbox.dk med info om hvad din hund ikke syntes om, og så sender vi noget nyt som erstatning - og det er helt gratis!

Hvornår kommer BullerBoxen?

Vi afsender din BullerBox i den følgende måned efter din oprettelse. Vi sender din BullerBox senest 14 dage efter betaling til dig og din hund.

Dit abonnement hos BullerBox

Når du opretter dig som abonnent hos BullerBox kan du til en hver tid opsige, du skal blot opsige senest d. 15. i måneden, hvis ikke du ønsker næste måneds BullerBox. Vi vil dog opfordre til at du kontakter os på forhånd, hvis du har en specifik grund til, eller at du ikke vil have BullerBox mere. Vi kan ændre på interval af udsendelse, indhold i BullerBox og meget mere. Kontakt os gerne på happy@bullerbox.dk. Ved tilmelding giver du automatisk BullerBox lov til løbende at trække betaling for dit abonnement indtil du opsiger din abonnementsaftale.

Opsigelse af dit abonnement

Ønsker du at opsige dit abonnement hos BullerBox skal du bare skrive en mail til os på: happy@bullerbox.dk. Du kan opsige når som helst, og dit abonnement hos BullerBox ophører - du skal dog huske at opsige senest d. 15. i måneden hvis ikke du ønsker næste måneds BullerBox. Det skyldes at vi går i gang med at forberede pakningen d. 15. for at sikre at alle BullerBoxe kan sendes til tiden. Bemærk at det ikke er en gyldig opsigelsesmetode blot at returnere BullerBoxen, eller at lade være at betale. Du vil derfor hæfte for BullerBoxen(e), returfragten og ny forsendelsesfragt. Husk at dit abonnement hos BullerBox er et løbende abonnement, som betyder at dit abonnement fortsætter frem til du opsiger det aktivt.

Min side

Du kan selv tilpasse dit abonnement hos BullerBox inde fra ”Min side”. Du kan bl.a. pause dit abonnement, se leveringsstatus, ændre adresse, hundestørrelse og meget andet. Du finder ”Min side” ved at scrolle helt ned i bunden af BullerBox-hjemmesiden og så klikker du på ”Min side”. Første gang du logger ind på ”Min side” skal du lige lave dit eget kodeord. Den e-mail du skal bruge er den samme e-mail som du har tilmeldt dig med hos BullerBox.

Pris og betalingsbetingelser

Alle priserne er angivet i danske kroner og er inkl. moms. Ved køb giver du automatisk BullerBox lov til at trække abonnementsbeløbet de efterfølgende måneder indtil du opsiger din abonnementsaftale. Det er dit ansvar at der i den datoperiode der hedder 1.-6. i hver måned, er penge på den konto som er tilknyttet det betalingskort du har benyttet ved tilmelding, så vi kan trække betalingen. Vi trækker som udgangspunkt betalingen for kommende måneds abonnement d. 1. i måneden.

Rabatter og tilbud

Den rabat, de priser, eller de tilbud du har fået er kun gældende såfremt du er abonnent hos BullerBox. Eller køber produkter i webshoppen, hvor rabatkoden er tiltænkt i den periode, som er fastsat af BullerBox.

Kreditkortbetaling

Vi tager følgende betalingskort: Visa/Dankort, MasterCard & MobilePay.

14 dages retur- og fortrydelsesret

Du har 14 dages fuld returret- og fortrydelsesret på dit køb, fra det tidspunkt hvor du modtager den første BullerBox. Du må gerne åbne BullerBoxen og se hvad der er i, men du mister dog din retur- og fortrydelsesret hvis du tager de enkelte varer i brug. Ønsker du at gøre brug af din retur- og fortrydelsesret skal du indenfor 14 dage fra modtagelsen af din første BullerBox, sende os en utvetydig mail på happy@bullerbox.dk, om at du ønsker at gøre brug af din retur- og fortrydelsesret. Det er ikke nok blot at returnere varen, eller undlade at hente den på posthuset. 

Beløbet du kan få tilbage afhænger af varens handelsmæssige værdi, og i visse tilfælde kan det betyde, at du kun kan få fragtomkostningerne tilbage. Vi anbefaler, at du sender varen retur i den originale emballage. Hvis den originale emballage mangler, kan det muligvis medføre en værdiforringelse af varen.

Varer der returneres UFRANCO eller på efterkrav, nægtes modtagelse. Ved returnering bedes du bruge PostNord-pakker. Da det gør det muligt at spore varen, hvis den skulle blive væk under returforsendelse. Du skal sende varen sammen med en kopi af orginalfakturaen og skriv venligst tydeligt at du ønsker at gøre brug af fortrydelsesretten og at du derfor ønsker af få tilbagebetalt varens pris.

Disse returregler gælder alle varer solgt som fjernsalg til private - det gælder ikke varer solgt til virksomheder.

Du skal selv betale for at pakken returneres, og det er dig, der hæfter, hvis der opstår en skade under transporten. Pengene vil være tilbage på din konto i løbet af ca. 5-10 bankdage.

Returnering skal ske til:
BullerBox
Ørbækvej 268B
DK-5892 Gudbjerg

Vi anbefaler at du beder om at få et bevis for at du har sendt en pakke til os, da du så har dokumentation for at den er blevet sendt, såfremt at vi ikke skulle modtage den. Det er vigtigt at du sender til levering til vores adresse og ikke til pakkeshop.

E-mail udsendelse

BullerBox forbeholder sig retten til at sende e-mails ud til dig, når sker ting som vi vurderer, kan være interessante for dig.

Privatliv

Du kan læse om vores behandling af dine private data her.